WYDARZENIA     ·       AKTUALNOŚCI     ·       18 445 85 64

Wydarzenia 2019/2020

18 CZERWIEC

Wycieczka do Wrocławia-Kotliny Kłodzkiej

Dnia 13 i 14 czerwca odbyła się wycieczka do Wrocławia, w której brały udział klasy VI-VIII. Wstaliśmy o 3.30 aby zdążyć na zbiórkę i szybko wyruszyć w podróż. Celem wycieczki było zwiedzanie Wrocławia. Pierwszego dnia zwiedzaliśmy Rynek Starego Miasta (Ratusz i Ostrów Tumski) następnie pojechaliśmy obejrzeć Panoramę Racławicką. Jednak najbardziej nie mogliśmy się doczekać pobytu w Zoo gdzie odwiedziliśmy też Afrykarium i Oceanarium. Spędziliśmy tam miło czas. Po pełnym emocji dniu wszyscy byli zmęczeni więc pojechaliśmy na nocleg do naszego pensjonatu Margarita w Dusznikach Zdrój. Następnego dnia wszyscy obudzili się przed 7.30 aby pójść na zbiórkę i zjeść śniadania. Po pysznym posiłku wróciliśmy się do pokoi aby się spakować i pojechać dalej. Na początku dotarliśmy do parku Narodowego Gór Stołowych- Szczelińca Wielkiego, gdzie przebyliśmy spacer po 665 schodach. Mimo zmęczenia przejechaliśmy drogą stu zakrętów do Wambierzyc- Sanktuarium NMP gdzie było bardzo ciekawie. Nastepnie poszliśmy do Kaplicy Czaszek gdzie było trochę strasznie lecz dowiedziliśmy się tez wielu interesujących ciekawostek. Na koniec wizyty w Kotlinie Kłodzkiej udaliśmy się na spacer po uzdrowisku i poszliśmy do pijalni gdzie mogliśmy spróbować smaków różnych wód mineralnych. Po powrocie, ok. godziny 23 każdy pojechał do swojego domu. Było tak fajnie, że nikt jeszcze nie odespał wycieczki. Bardzo polecamy wszystkim zwiedzanie tego pięknego miasta jakim jest Wrocław i jego okolice.