Wirtualna lekcja matematyki
 
            Treść
Wirtualna lekcja matematyki
W ramach Programu #Laboratoria Przyszłości na lekcji matematyki uczniowie klasy V doskonalili umiejętność szacowania z wykorzystaniem okularów VR. Oglądali obrazy między innymi ze stadionu Bayern Monachium, rafy koralowej Wyspy Amedee, czy targu w Jordanii. Wzmacniali tym samym umiejętność liczenia na różne sposoby, włączając w to grupowanie, w celu uzyskania poprawności i wydajności. Na zajęciach z wirtualną rzeczywistością uczniowie uzyskali odpowiedzi na pytania: Co to znaczy oszacować? Dlaczego jest to użyteczna umiejętność? Czy są takie sytuacje, gdy lepiej jest szacować niż liczyć? A co z sytuacjami, gdy naprawdę musimy liczyć, a samo oszacowanie nie wystarczy?  Najtrudniejsza do oszacowania dla  uczniów okazała się ilość przedmiotów na obrazie ze stadionu Bayern Monachium.
 
                 
					            									                 
                 
                 
                 
                 
                 
                     
                     
                     
                     
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                            