STYCZEŃ 2023
Treść
KONKURS KOLĘD
10 i 12 styczeń 2023 roku- wykorzystanie głośnika wielofunkcyjnego i mikrofonu na lekcji religii w klasie IIa na której zorganizowany został klasowy konkurs kolęd. Uczniowie chętnie korzystali z tych urządzeń gdyż odbiór śpiewanych lub granych na akordeonie kolęd był lepszy można było wyraźnie słyszeć słowa, mimo zastosowanego podkładu muzycznego ,co ma duże znaczenie dla popularyzowania kolęd wśród dzieci. Uczniowie biorący udział w mini konkursie zostali nagrodzeni drobnymi upominkami. Te miłe chwile zostały uwiecznione za pomocą aparatu fotograficznego.
PRZYRODA Z OKULARAMI VR.
Uczniowie klasy IV na lekcji powtórzeniowej z przyrody wykorzystali okulary VR. Zobaczyli w trójwymiarowej rzeczywistości m.in. układ krwionośny, szkieletowy. Byli zachwyceni :)
DZIEŃ BABCI I DZIADKA
„Dziadkowie, podobnie jak bohaterowie, są tak samo niezbędni dla rozwoju dziecka, jak witaminy” -Joyce Allston
Drogie Babcie, Drodzy Dziadkowie w tak ważnym dniu pragniemy złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia szczęścia, zdrowia, spokoju i radości płynącej ze spotkań z wnukami. Niech Wasza cierpliwość, dobroć doświadczenie i mądrość będą dla nich drogowskazem na przyszłe życie.
Wszystkiego najlepszego!
Oto nagrania przygotowane przez młodsze klasy i chórek naszej szkoły:
Klasa I
Klasa II a i b
Klasa III
Chórek
Do nagłośnienia wykorzystano głośnik i mikrofon z Laboratorium Przyszłości. Nagrania wykonano aparatem z tego projektu.
ANGIELSKI Z PHOTONEM W KLASIE 2B
Uczniowie klasy II b podaczas ostatnich zajęć z języka angielskiego korzystali z wielofunkcyjnego robota
edukacyjnego -Photon w ramach projektu " Laboratoria Przyszłości". Na zajęciach uczniowie powtórzyli
oraz utrwalili słownictwo z zakresu " The weather" (Pogoda) oraz " Clothes" (Ubrania).
Zadaniem uczniów było zaprogramowanie robota aby poruszał się po wyznaczonych polach poprzez
rozpisanie poleceń w języku angielskim. Na zajęciach wykorzystano rówież maty edykacyjne, na
których umieszczono karty obrazkowe (flashcards). Dzięki zaprogramowanym kodom robot
przemieszczał się po wyznaczonych polach, a uczniowie chętnie odpowiadali na pytania dotyczące
danego obrazku w języku angielskim. Uczniowie byli zachwyceni szerokim działaniem robota, nauczyli
się go programować oraz powtórzyli poznane słownictwo.